Friday, February 3, 2012

My Premium Beautiful Biz

salam semua

hari ni saya nak share pengalaman saya menjalankan biz Premium Beautiful yang tak pernah terlintas dalam fikiran akan dijalankan..



semuanya bermula apabila saya sendiri memang teringin nak pakai premium beautiful untuk hilangkan lemak-lemak yang menyakitkan mata memandang..terutama di perut, paha, pinggang dan lenggan..,bukan tu je muka sekali naik makin kembang dan bulat...haiii..tak sukanyaaaa..berat pulak nak mendadak lepas kawin..lagi lah tension...nak tambah lagi..bila orang semua asyik tegur...dalam hati..hanya Allah je tahuuu...memang sangat depresss...

bila saya dah cuba PB..waoooo..hasilnya memang tak menghampakan..dari situ..saya berniat untuk share pengalaman saya dengan orang lain..teruja sangat bila rasai sendiri kebaikan dan keberkesanan PB..saya kaji tentang PB dengan lebih mendalam..




jadi dari situ lah bermula..biz ni sangat senang..tak perlu nak pening kepala..kusut masai....pada masa yang sama..saya habiskan master electrical engineering..alhamdulliah..saya dah lulus..yeayyyy..so..dua dua dapat kan..Biz ni menarik sangatt..kenapa??sebabya

*semua dah ada..cikgu pun ada, kelas pun ada..ada masa.pergi je klas untuk dapatkan lebih banyak ilmu 
*modal pun rendah (RM 50 shj)
*nak buat pun senang
*flexible (part time/full time) 
*anytime and anywhere
*U DECIDE UR INCOME
*U boleh demand banyak mana income yang U nak..4,5,6 Figure pun boleh u capai
*confirm first income pon dah 4 figure hokeyyy..sape nak bagi kan..
*Tak jual lagi PB pun dah dapat income..best kan macam tu..

tinggal nak tak je..patutlah ramai yang buat..golongan profesional pun buat tau..tu yang sangat kagum..diorang bijak lah ambil peluang keemasan ni..saya fikir..tak perlu nak tunggu-tunggu..sebab masa dan peluang tak tunggu kita..if kita tak grab sekarang..peluang dan income tu akan berlalu begitu saja...


jadi..saya nak share jugak dengan korang semua..sape yang berminat nak dapat side income dengan cara yang senang dan smart..contact je saya.saya tunjuk cara okey...i'll free for you..kita story mory ok..


013 501 5920/milia_86@yahoo.com

No comments:

Post a Comment