Thursday, February 16, 2012

Short Bra..Super Save!!!


Hi semua!!


entry kali ni saya nak war-warkan yang  company dah keluarkan produk baru iaitu PB short bra..bes kan.??Pb short bra ni sesuai for those yg tgh tunggu pb long bra kering, utk ibu mengandung dan pada sesiapa yg baru nk berjinak-jinak dgn pb tp xmampu nak pakai the whole set,bolehlah pakai short bra ni dulu...

Ciri-ciri istimewa  PB short bra ni ialah:

Disulami dengan sinar infra merah jarak jauh (Far-Infrared Ray) yang direka khas berdasarkan kajian daripada bidang ergonomi. Ia dapat melindungi badan daripada sinaran UV dengan berkesan serta menggalakkan peredaran darah dan kadar metabolisme. Di samping itu, ia dapat meningkatkan keanjalan payudara dan menggalakkan pertumbuhan payudara.
3 keping jahitan cawan coli berstereoskopik yang dapat menampung payudara agar ia tidak jatuh dan menumpukannya di kedudukan yang betul.
Mempunyai rawan keluli yang berfungsi untuk menegak dan mengukuhkan kedudukan payudara yang betul.
Reka bentuk yang berkuasa mampatan dan tegangan di bahagian depan dapat meningkatkan garis payudara dan menyokong bahagian dada serta mengurangkan lemak di bahagian belakang badan.
Bentuk "U" yang direka pada bahagian belakang badan dapat menonjolkan kontur badan yang menarik.
Kuasa serapan yang baik,sesuai untuk dipakai seharian.
Mempunyai kuasa regangan dalam semua hala yang dapat diregang secara 360 darjah mengikut pergerakan badan tanpa mengubah reka bentuk asalnya.
Pad dada yang direka khas dapat membentuk payudara yang lebih mempesona.
Reka bentuk yang elegan menonjolkan keunggulan produk.

PB short bra ni terdapat dari saiz 65-100 cup B~F ..So jangan risau pasti ada saiz utk anda.Setiap pembeli PB short bra ni didatangkan bersama kotak bungkusan Premium Beautiful yang sangat ekslusif. Nak dapat..senang je..contact me at 013 5015920 or just email milia_86@yahoo.com

No comments:

Post a Comment