Saturday, February 4, 2012

Jalan-Jalan Cari Wayang

Salam semua..

harini saya nak update tentang life saya serba sikit lah...last weekend, en husband ajak g tengok wayang..sempena habis viva..
sebenarnya saya ni bukan lah kaki wayang..tapi..dah husband ajak..layann je..
Citer yang nk ditonton tu memang  sangat best..tak sia-sia g tengok..

Jeng..jeng...jeng...D' Movie is:
Underworld Awakening 2012

Underworld : Awakening HD Wallpapers

Sebelum keluar rumah, aktiviti wajib adalah post dulu..hehe..


ok..ni bab citer Underworld Awakening 2012 pulak....tengok poster citer pun dah menarik..inikan pulak citernya..sangat-sangat best


walaupun hampir 2 jam tengok citer ni..memang tak terasa langsung..terpegun dan kusyuk tengok aksi-aksi dalam citer ni.tengok-tengok dah habis....yang tak bestnye..macam tergantung skit pengakhirannya..mesti lepas ni ada sambungan lagi..sama-sama kita nantikan ye...


Underworld Awakening (2012)  - upcoming-movies wallpaper 

selain tengok citer ni..offcourselah tengok para pelakonnye..

Underworld : Awakening HD Wallpapers

cantiknyaaa body Kate Beckinsale..

Dia pun pakai korset hokeyyy..untuk nampak cun dan fit..walaupun kurus..tapi shapee..perghhhhh..memang mengoda..


Underworld : Awakening HD Wallpapers

ok..sebelum saya akhiri my story. saya rakemen pergilah tengok pada siapa yang belum lagi g tengok (kalau masih ditayangkan lah)....heheh..if terlambat.."i'm sory"....saya bagi 5 bintang untuk citer ni..yeayyyy







No comments:

Post a Comment