Friday, February 3, 2012

Customer Satisfaction is always IMPORTANT!!!

Salam 1 Malaysia

Hari ni saya nak kongsi dengan readers semua tentang CUSTOMER SATISFACTION!!


customer-satisfaction


customer satisfaction is always important!!!..tanpa customer..sapelah peniaga kan..
ok..ni nak cerita skit pengalaman saya sepanjang memberikan service yang terbaik pada customer..

1.saya bagi penerangan dan info secukupnya pada customer..apa yang diorang boleh dapat dengan pakai PB..kebaikan..kesan..kelebihan..

2.Saya terangkan PB ni diperbuat dari apa..material apa yang digunakan pada kain PB tu..dan apa tindakbalas pada badan si pemakai

3. Saya sendiri datang ke rumah customer untuk fittingkan dan pakaikan PB pada customer

4.Saya ajar cara pakai yang betul macam mana..penting tuh.kalau tak..besar kemungkinan boleh tak selesa..tak boleh pakai..KESELESAAN PENGGUNA AMAT PENTING

5. saya ajar cara jaga PB ..cara basuh PB yang btul..penting jugak.if main bedal jee..sayang sgt lah..beli mahal-mahal..tapi tak jaga..yang penting..nak jaga FIR tu..



bila semua dah setel..barulah saya lepas pada pemakainya..

if ada sebarang problem..tak sedap pakai..sakit...saya makesure semua tu cepat-cepat diatasi..hilang dan dapat pakai selesa..

if ada sebarang kerosakan..terkoyak..tercabut kancing ke..semua tu boleh dibaiki..LIFETIME WARRANTY AND  FOC okey...

so..pendek kata..selagi customer tak puas hati..saya tak kan lepas tangan..makesure puas hati..sedap pakai..dapat kesan yang terbaekkkkkkkk..

Thanks millions to all my customers which trust and support me

Thank You


FOR LADIES YANG NAK DAPATKAN PREMIUM BEAUTIFUL WITH SPECIAL PRICE..LETS CONTACT 013 5015920

I'LL MAKE SURE YOU WILL SATISFIED WITH PREMIUM BEAUTIFUL AND SERVICES



No comments:

Post a Comment