Friday, December 23, 2011

Step to change the life 360 degrees


Tahun ni tinggal lagi seminggu (7 hari ) sebelum menjangkau ke tahun 2012.. macam2 dah perkara yang dilalui samada yang best, happy dan juga yang sedih..antara great moment yang bakal mengubah hidupku 360 degree is my choice to become one of the successful  businesswoman.. langkah pertama yang telah ku ambil dan ku kutip sebagai pelajaran adalah attend seminar yang lepas.. 10.12.2011..nombor tarikh yang agak cantik..hehehee....jom kita layan picture-picture menarik sekitar majlis tersebut..



seminar yang banyak memberi ilmu, pembakar semangat dan jalan untuk mencapai impianku..


seminar yang bertempat di Eastin Hotel, PJ..makanan mmg sedap2..pandai CDM Hanis cari lokasi yang sesuai..selesa..nyaman..senang skit ilmu nak masyukkkk..



start dengan CDM Raz yang cool, fun and also dedicated..see.biz ni lelaki pon boleh berjaya..perempuan apatah lagi.kan..kan..



barisan pemimpin-pemimpin yang hebat..CDM Mai, CDM Hanis, DDM Sha dan CDM Salha yang sedia mencurahkan ilmu, semangat.motivasi asalkan kita mahu di tunjuk ajar untuk menjadi seperti mereka



CDM Salha yang cute..tapi penuh dengan determination..from housewife to become a great leader and mentor to all people..talking about namelist..really2 best n informative



DDM Sha yang juga kecik molek orangnye..berkecimpungan dalam dunia biz ini tak sampai 2 tahun..starting Aug 2010..but no..where she is..n what achievement she got..really impressive..beliau berkongsi kelebihan berdikari dalam biz ni..



Seorang lagi CDM yang dilahirkan daripada group CDM Hanis is CDM Maisarah..baru setahun jagung juga dalam this biz..what the achievement is really proud..Beliau ni kecil-kecil cili padi..walaupon kecil..tapi semangat besorrrrr..beliau share tentang proses followup..it's really important...beliau dari keluarga yang susah..tapi beliau berjaya juga akhirnya sampai ke tahap ini..




the great mentor..our momy Hanis..a.k.a CDM Hanis Haizi..beliau juga seorang suri rumah..bermula sejak 3 tahun dulu..daripada umur yang sgt muda..24 tahun..now..27 years..but her income is 6 figure..best kan kalau jadi seperti beliau..from 0 to somebody which can be proud..like a selebrity..beliau pembakar semangat pada sesiapa saja yang ingin berjaya..yang ingin keluar dari masalah kewangan...masalah masa..sangat ramah, humble..n also tak lokek turunkan setiap ilmu yang berguna..bayangkan kita 3 tahun lagi..apa kan jadi pada kita yek=)..still the same person and doing the same thing..or become like Hanis..




yang joint this seminar..almost 300++..amazing..11 bulan yang dulu..hanya 100++ yang joint this seminar..but now..it's almost triple..wowww..i'm one of the participant..really2 enjoy, fun..semua yang hadir this seminiar..semuanya nak berjaya..nak ubah masa depan kearah yang lbh baik..tak nak terlalu bergantung harap pada kerja makan gaji saja..kalau boleh nak pencen awal..nak capai setiap impian..act this biz is EASY to do.nak dan tak je..orang yang nak..tak kan bagi seribu alasan..tapi mencari seribu jalan untuk berjaya..1 hari nnt..mesti akan berjaya juga..percayalah..




Rindu balik nak attend seminar like this..next seminar is on April..DSM seminar..go..go..go..u can do it



PBlicious team yang sgt supportive..Tq uolls..from 2 person to become 20++ persons..ini yang dapat hadir..kalau tak..mesti lagi ramai..our great leader DSM Intan, n DSM Nur..Tgk k.intan..walaupon pregnant 8 bulan..dah nak meletopss..tapi sempat lagi gagahkan diri come to this seminar..bukan saja dapat ilmu..tapi dapat juga beri pembakar semangat pada orang2 baru seperti kami..semuanya comel-comel belaka..walaupon pertama kal jumpa..tapi we'r really close..because we'r in the same track..we've aour own target!!



Sempat bergambar dengan CDM Hanis..tgh minum sempat lagi kami kacau beliau..but she's ok..tak kisah je..itulah permimpin yang dicari..tak sombong..tak lokek nak share ilmu dengan semua..




sebelum nak balik..sempat lagi buat sesi ramah mesra, kata-kata semangat dari k.intan..she's a tough woman..sangat bersemangat nak bantu alls the biz partner...ceritlah apa sahaja masalah biz pada beliau..pasti beliau akan cuba beri motivasi, solutions and all thing yang diperlukan..because i'm one of that yang buat begitu..TQVM k.intan..bukan nak bodek..but it's true.. tiap2 hari kacau dia..kalau tak kacau..mesti ada something wrong with me=)




wahhh..ramainye yang nak bergambar..300++..semua berpakaian merah hitam..warna tema company..ini yang dapat hadir..kalau semuanya dapat hadir..mesti lagi ramai..dan yang PASTI..seminar tahun depan mesti berdouble-double..Ramai yang percaya dan sangat yakin...biz ini boleh mengubah dan mencapai impian kita..daripada nothing to something..daripada boring to happening n daripada alone to more..



akhir kata..im proud to be one of the mmmber a.k.a biz partner in CDM Hanis Haizi Team..because.it's stronger,powerful and enjoyful..


This bisnes is EASY..if we think it easy and simple..it will be like that..and if we think its really hard to do..sampai bila-bila pon kita tak akan berjaya lakukannya..


so..let's joint our group to catch all your dream..insyaAllah..it will work smoothly as well as we want it to be!!


you can contact me at:

013 501 5920





















No comments:

Post a Comment