Wednesday, December 21, 2011

PB dan others alternatif solution??yang mana lagi MENJIMATKAN!!



Ramai wanita yang ada masalah "gemuk" atau "berisi"..offcourse semua nak kurus dan ramping macam model..tapi kurus sahaja tak boleh..yang PENTING ,kena SIHAT juga..nak sihat dan cantik, kenalah jaga dari awal..jangan tunggu dah betul-betul obesiti, dah ada macam2 penyakit, baru nak jaga..waktu itu..agak terlambat skit..tapi still kena jaga jugak..


now..talking about nak kurus, nak ramping..pendek kata nak cantik..macam-macam cara yang kita boleh lakukan seperti:

*diet
*makan pil kurus
*minum ubat-ubat/produk untuk kurus
*Gym 
*pusat perlangsingan badan
*jongging

semua yang disenaraikan kecuali diet dan jogging memerlukan kos dan maintanance yang tinggi..bagi yang mampu displin diet dan selalu jogging..mmg tak ada masalah..tapi bagi yang tak boleh, tak ada masa..pelbagai cara telah  dicuba..

cer try kita bandingkan yang mana lagi jimat dan kesan-kesannya:

1.Pil kurus.





harga untuk sebotol pil kurus sekarang ni bukannya murah..katakan RM 50/sebulan.nampak macam murah..tp sebenarnya memerlukan maintainance  yang tinggi juga..kalau sebulan spend RM 50..setahun dah RM 600..kalau 5 tahun dah RM 3000. Harga pil kurus bukannye akan turun setiap tahun..malah semakin NAIK!!..jadi..kalau kita sentiasa harapakn pil-pil begini untuk kurus..sebenarnya tindakan kita itu kurang menjimatkan..

Selain itu, terdapat kesan-kesan negative..kalau kita tinggal pil tersebut..nanti badan jadi gemuks balik..hormon tak stabil..malah lagi teruk, boleh mendatangkan pelbagai lagi penyakit seperti jantung, darah tinggi dsb..

2. Minuman yang  boleh kurus


(sekadar gambar hiasan)


pelbagai jenis minuman unutk kurus dipasaran dari jenama A..sampai z..dari yang murah berpuluh-puluh ringgit hingga yang beratus-ratus ringgit..perlu diingat..harga yang murah..pastinya kualitinya rendah..kenapa??sebab untuk jual dengan harga yang murah..pelbagai kos perlu dikurangkan dan bahan-bahan yang digunakan dalam ubat mestilah juga murah..andaikata average harga minuman sekotak RM 80 yang tahan sebulan..untuk setahun..kita perlu spend almost RM 960..hampir-hampir  seribu..kalau 5 tahun..RM 4800..ini tidak dikira lagi dengan harga bagi minuman-minuman yang mencecah ratusan ringgit ..ada yang sama RM 250 sekotak yang tahan tak sampai 1 bulan..kalau setahun..RM 3000, 5 tahun..RM 15,000..bayangkan berapa banyak duit yang kita habiskan..

ramai orang yang tidak sedar tentang perkara ini..kesan sampingan juga sama seperti dengan mengambil pil kurus..

3. Gym




cara pergi ke gym mmg bagus..tiada kesan sampingan..tapi ia juga memerlukan maintenance yang tinggi..nak bayar yuran keahlian, yuran bulanan, yuran tahunan..katakan setiap bulan, kos yuran bulanan RM 50..yuran tahun RM 100, yuran keahlian..RM 50..setahun sahaja kita dah habiskan berapa ribu untuk yuran sahaja..bagi yang ada banyak masa..tiada masalah untuk ke gym..
tapi bagi yang sentiasa sibuk dengan kerja..balik rumah dah penat..masa untuk tidur..bagaimana??

4. pusat pelansingan badan


pusat-pusat seperti ni tumbuh bagaikan cendawan selepas hujan..harga yang dikenakan lagi mahal untuk setiap sesi..rata-rata harga bagi setiap sesi boleh mencapai ratusan ringgit..contohnya bagi 10 sesi..pelanggan ni kenakan cas sebanyak RM 2000..ini tidak lagi termasuk ubat-ubatan yang dipromote oleh pusat pelangsingan tersebut..jadi..dapatkah kita berjimat?? kesanya..mungkin berjaya..namun perlu mengikut diet dan amalan yang ditetapkan.kalau tak ikut..tak dapat kesan..jadi kenapa perlu habiskan duit ke pusat pelangsingan badan..


5. PREMIUM BEAUTIFUL






PB pula 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikkan..harga PB..RM 2400 (size kecil), now promo still on, harga PB, RM 1971 +rebate, RM 150..jangka hayat penggunaan..lebih dari 5 tahun yang mana boleh juga mencecah 10 tahun mengikut cara penjagaan..andai kata PB dipakai 5 tahun dengan harga RM 1971, dalam masa setahun..kita hanya spend..RM 394 dan dalam masa sebulan..kita hanya spend RM 33 sahaja..jadi..mana lagi menjimatkan sebenarnyaa..


kalau pakai 10 tahun..dalam masa setahun..kita hanya perlu spend RM 197.10 dan sebulan kita spend RM  16.43 sahaja..

jadi, kenapa ramai lagi yang kata harga PB agak mahal..sedangkan sebenarnya ia jauh lagi murah dari cara-cara yang lain..


sedangkan dengan pakai PB..banyak manfaat yang kita dapat..bukan sahaja dapat kurus..dapat sihat juga..dapat tambah income lagi..kalau cara-cara lain..adakah kita boleh dapat seperti kita dapat dari pakai PB???


Sebenarnya harga PB ni tidak begitu mahal jika dibandingkan dengan lifetime benefit yg kita perolehi dgn memakainya. PB merupakan luxurious corset kerana SETIAP bebenang PB disulam menggunakan TOURMALINE crystal yg dpt menghasilkan Far Infrared Ray (FIR). Tourmaline juga terbukti membantu utk detoxification, improve blood circulation and expels unnecessary waste.



Jadi, SELURUH tubuh wanita yg memakai PB akan MENDAPAT KHASIAT TOURMALINE.
Bayangkan.. Apabila kita memakai PB, seluruh tubuh kita bagaikan disalut KRISTAL!!

"Sememangnya diri kita begitu BERHARGA.."


jadi, PREMIUM BEAUTIFUL ini sebenarnya pakaian dalam yang sangat berguna..murah, mudah dan berkesan..pada orang yang berpandangan jauh..memang merasakan PB pakaian yang berbaloi..puas hati..BELI SEKALI..PAKAI LAMA..


dengan pakai PB,bukan saja badan boleh cantik, apa lagi yang kita boleh dapat:


1)Memperbetulkan aliran darah dalam tubuh.
2) Meningkatkan kadar metabolisma.
3) Memperbetulkan dan memulihkan sistem pernafasan.
4) Mengelakkan pertumbuhan bakteria.
5) Mengeluarkan peluh asid.
6) Mengekalkan kesegaran badan.
7) Mengurangkan kandungan asid dalam darah.
8)  Menghilangkan kesakitan pada tubuh badan atau tempat yang sakit.
9) Tidur lebih selesa dan nyenyak.
10) Menghilangkan bau badan.
11) Menghilangkan kulat dan fungus.
12) Mengekalkan kepanasan suhu badan.
13) Menghalang pembiakan sel kanser dalam badan.
14) Membetulkan sistem urat saraf dalam badan secara automatik



tepuk dada tanya hati..hehe..bak kata pepatah " MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARIPADA MERAWATI"



NAK TRY SENDIRI RASA PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL??CONTACT 

0135015920








No comments:

Post a Comment