Sunday, December 4, 2011

PB in my Heart~~~


Sebelum ni saya dah cterkan kenapa saya memilih utk memakai Premium Beautiful..now saya nak share pengalaman pakai Pb. .first time pakai..OMG!!! rasa wowww..padat,mampat dan kejap terutama di perut dan paha..rasanye BEST sgt..1 lg perut mampat..dah x de gelebeh2..masa first time pakai..mmg ade lelemak di belakang badan..perut pon agak buncit dan meninggi je..bile pakai bju fit..adoiiiiii..segannye.mmg x pakai la bju2 yg menampakkan perutku..huhu..


Masuk hari ke-2 pakai..rasa nak trus pakai..bgun2 pagi je terus mandi dan trus cari PB.. masa first time pakai..agak ssh skit utk lapaki long bra sebab kne pusingkan sendiri..tp masuk je hari ke-3..fuh..mmg dah senang..Wearing Premium Beautiful ni BEST sgt..rasa hari2 nak pakai PB. PB dah jadi kulit ke-2 ..lagipon kainya senang nak kering..x perlu nak basuh dengan mesin dan lepas tu kna spin..basuh PB just gosok skit2 je..@pon rendam je..lepas tu trus je sidai..

Bila dah seminggu pakai..OMG!!!!!!!..lemak2 di belakang sudah xde......rasa best sgt.bile pakai bju fit..mmg dah x nmpk la benjolan2 di belakang tu..

Bangun je pagi.tgk perut.Alhamdulliah.....perutku dah kempissss...bestnyeeeee..hehehe..berbaloi kan sebab sebelum ni..wat mcm2 tp perut x berjaya jgk nk kempis..skrg ni..happy sgttt..

minggu ke-2..lepas2 mandi..tetiba tgk dekat tepi paha..eh..selulit ku dah x de..bestnyeeeeeeeee..lepas tu kulit di perut pon mkn licin je..wiwiwiw..happy lg..lg la rasa puas hati dan berbaloi..

masuk minggu ke-3..star aktiviti menimbang berat badan..n keputusan mmg x menghampakan..berat dari 65kg dan turun sebnyk 4 kg ke 61kg..fuhhhhhh..lega kan bile usaha utk slim nmpk hasilnye..best sgt..

minggu depan genap lah sebulan saya menjadikan PB sebagai teman setia saya..nnt saya share lg kebaikkan dan keberkesanan PB pada uolls semua yek=)





No comments:

Post a Comment