Sunday, December 4, 2011

uBAH mASA dEPAN~~


Perubahan perlu ada dalam hidup kita..saya percaya setiap orang ada impian..ada keinginan dan ada kemahuan..saya juga yakin ramai yang nak bebas dari segi kewangan dan masa. Dunia hari ini, saya dapati kalo hanya makan gaji, hanya duduk di bawah orang dan hanya berharap pada orang..susah untuk dapat apa yang kita nak..seperti rumah besar, kereta mewah, beli barang2 yang kita nak, dapat g melancong ke serata dunia..kalo makan gaji je..buat 1 keje je..Dapatkah impian kita tercapai 1 hari nnt..saya rasa kalo berjaya capai..hanya orang2 yang bertuah je kan..So..apa yang perlu buat??mestilah kene wat kje partime, kne jadi menjadikan diri sebagai bos kan..barulah impian kita tercapai..sbb kita tahu apa yang kita nak kan..Jadi mcm mn nak dapat kje partime dan jadikan diri sendiri sebagai BOS????



rumah idaman




kereta idaman

melancong tempat yang cantik dan indah-indah



tentulah jawapannya dengan BERNIAGA..Dan Nabi Muhammad pon bersabda bahawa 9 /10 punca rezeki datangnye dari perniagaan..jadi knp kita tak amik peluang utk berniaga walhal kita tahu yang 9/1- punca rezeki datang dari perniagaan..

ramai org kita was2 atau takut utk memulakan perniagaan..takut gagal, takut tak habis jual, takut rugi dan macam2 lagi takut kan..tapi sedarkah yang ketakutan mereka itu hanyalah sifat2 negatif yang sengaja ditanamkan dalam minda utk tidak berjaya..knp tidak kita berfikiran positif..YAKIN pada diri..yang AKU BOLEH BUAT!!!!AKU YAKIN AKU BOLEH BERJAYA!!!AKU PASTI BERJAYA!!! barulah kita yakin utk berjaya kan..

masalah yang selalu kita hadapi bila diajak utk memulakan perniagaan adalah:

1.saya tak tahu nak cakap
2.saya tak banyak kawan
3. saya tak ade modal
4. saya tak ade masa
5. saya tak boleh buat
6.nanti dululah saya fikir..saya nak tengok kamu berjaya dulu..


Sebenarnye 5 masalah tdi dapat diatasi dengan mengikut nasihat dan panduan cikgu2 a.k.a leader3 yang dah berjaya..jangan ikut orang yang dah gagal..confirm lah gagal..tp bila ikut setiap panduan leader2 yang berjaya..mstlah akan berjaya 1 hari nnt..

Tapi kalo masalah ke-6 tu...rugilah..betul takkk???bila kita asyik menunggu..menunggu..dan menunggu je.tgk je org lain bermula, berniaga dan berjaya??kita dimana???masih ditahap yang sama..masih ada masalah kewangan..masih tercari2..RUGIKAN masa yang ada tak digunakan sebaiknya..kadang2 terfikir.." kalaulah aku bermula sama2 dgnnya, aku skrg mst dah berjaya sepertinya kan"...jadi,jangan tunggu lagi..masa itu tak menunggu kita. hari tetap berlalu..tapi dimanakah kita bila tgk org lain dah berjaya capai apa yang diidamkan.rumah yang hebat, kereta mewah dan bebas dari masalah kewangan..

JOm sama2 saya kita berjaya dalam perniagaan..kita tak berseorang...kita berkerja dalam 1 team yang hebat!!!yang sama2 mahu maju dan berjaya dalam hidup..bila kita berusaha..1 hari nnt..kita pasti BERJAYA..HOREYYYYYYYYYY...


Menariknya biz ni adalah:

1. First Bonus je dah dapat RM 4500, selepas tu..bnyk lagi income yang menanti
2. Mempunyai Team yg hebat dibawah pimpinan CDM KAK ANA, CDM HANIS HAIZI, CDM ADLIZA, CDM SALHA..TOP AGENT OF PB
3.Member/dealer PB seluruh malaysia (Jadi tak perlu rsau.anda tidak keseorangan)


Jadi, tepuk dada tanya selera,,tanya kewangan anda dah kukuh??dah dapat apa yang apa yg anda impikan??dan berpuas hati ke dengan hidup skrg atau anda nak berubah ke arah yang lbh baik..yang mana bukan saja dapat capai impian anda malah dapat buat amal kebajikan..kongsi bersama insan2 yang anda sayang seperti family, ibu, bapa dll..kan best selain dapat capai impian anda..dapat juga capai impian orang2 yang anda syg kan..mst hidup anda lbh gembira dan bermakna..=)


contact me: 0135015920

milia_86@yahoo.com

jom tahu bagaimana nak mulakan perniagaan ini..lets make appointment with me..ada hadiah misteri menanti!!!!

No comments:

Post a Comment