Sunday, December 4, 2011




first of all, saya sudah jatuh cinta pada PB saya..sebabnya..kainya sgt2 selesa,,x panas, x rimas, x lemas, x mencucuk sana sini..bile pakai tu..rasa mampat,padat dan sedapppppppppp je..hehe..PB jugak wat perut saya yang dlunye buncit dan jadi makin kempis2...

setiap pagi..saya mst akan ke toilet..dlu kalo x ke toilet utk bbrp hari tu biasa la..tp skrg ni..lepas je ke toilet..badan rasa lebih ringan..yang bestnye..senang je nak melepaskan hajat..hehe..

1 lg..selulit di paha dah x de..seriously unimagine...ingt pakai PB ni utk kurus je..tp alhamdulliah..rasa BESTTTTT sgt dapat buang selulit sekali..

Dulu..sebelum pakai PB..Berat saya OMG!!! 65kg..hua3..now..dah turun ke 61KG in three weeks..BESTNYeeeeeeeeeeee..lepas ni bersemangat lagi la nak kurus dgn cara yang sihat..hehe..

PB is my best freind..hari2 mmg excited nak pakai..mmg dah jadi skin ke-2..kalo x pakai PB..rasa mcm x pakai pa pe je..dah la boleh jimat beli bra n underwear baru utk 5 thun dan lbh..imagine..betapa jimatnyeeeeeeeeeee..beli sekali..pakai selamanyaaaaaaaa..cma tgk ade ke koset yg mcm tu kat pasaran..most of koset tahan x lama pon..so..PB ni dah la SUPERBRANDS...dapat pulak LIFETIME WARANNTY.. OMG!!!!dapat pulak berbiz..kan best camtu..rugi lah sape x try..saya dah try n mmg x penah menyesal langsung..malah sangat2 bersyukur dan bergumbira plak..hehehe..dah la badan cantik..duit pon dapat..nk g jejalan mana2 pon boleh..sape nak bg kan...rugi2 sape yang x amik peluang ni..kan..


No comments:

Post a Comment