Wednesday, March 14, 2012

~Cake n Life~


salam semua
lama betul saya tak update story tentang life saya sekarang ni..sebenarnya memang agak sibuk dengan aktiviti biz yang super classsssssst ni..ape tak nyer..hari-hari orang tanya tentang PB dan Lactolite..tapi saya suka... sebab buat biz di hujung jari dan depan laptop jer...org kata duduk rumah jer..tapi dapat generate income..hehee..sebab tu my mentor..salha zain yg suri rumah pun boleh buat..siap dapat income 6 angka lagi u olls...sape nak??jom..i share with u..

ok..ni plak story tentang my life..ta daaaaaaa...i'm in red n black..ni time nak g kenduri akad nikah sepupu..kat umah mak..macam biasa lah..saya suka take pic sendiri sekarang..bukan ape..nak tengok perubahan diri sekarang ni..makin turun or makin naik..Alhamdulliah..kekembangan diri makin menurun..tapi keincomeman diri makin naik..hik3..

like this baju kurung..dah la murah jer..then sedap pakai..kain pun lembut..:)



okey..seperti biasa..income biz PB tiap2 bulan masuk..so..ape lagiiiiiiii...mari memberikan hadiah untuk diri sendiri..skrg ni mengidam nak makan kek secret resipi..so..beli sejibik kek ni..simpan seminggu..hari-hari dapat makan..dulu saya suka wat kek..tapi sebab tak sempat nak berbaking selalu..saya beli lah yg mana berkenan..tapiii..kalau teringin sangat nak buat..baru saya buat mcm kek red valvet haritu..



ta daaaaaaaa..this is yg superb delicious..nak juga tulis atas kek..tapi bukan disebabkan kek birthday or kek aniversary.so saya just minta pekeja tu tulis "happy family" why??sebab nak juga appreciate my hubby yg beri sokongan yg tak pernah berbelah bahagi dgn apa yg saya wat selama nih..TQ darling..love u so much


yummyyyyyyyy..dah habis makan kek ni..tunggu next kek utk bonus bulan march ini..dah imagine nak kek apa..cuma tak berkesempatan nak beli lagi jer..



orang cakap makan kek banyak-banyak nnt boleh gemuk kan..xpe..saya tak perlu risau sangat..sebab makan kek ni sebulan sekali jer..dannnnnnnnnnn... saya ada PB dan lactolite..yg mencontrol perut dan badan saya secara automatik..hik2..

jom berPB dan Lactolite selalu..confirm boleh makan apa saja..tak perlu nak diet bagai..rasa hidup dalam penjara jer..

ok lah..tunggu story yang seterusnya...


No comments:

Post a Comment