Monday, June 25, 2012

Healing Crisis of Premium Beautiful


Masa mula-mula I pakai Premium Beautiful dulu..macam-macam I rasa..gatal-gatal,pening kepala, sakit-sakit badan..bukan I jer..tapi kawan-kawan juga yang pakai..I ingat..alamakkkk..rugi lah I beli mahal-mahal..tapi tak sesuai dengan badan I...tapi..bila fikir-fikir balik..ahhh..tak kira..nak kurus, cantik dan mahal punya pasal..I kena juga pakai..rupa-rupanya perkara yang I alami masa baru-baru pakai pb tu dinamakan "healing crisis" ..kawan I teruk jugak masa pakai pb..rasa loya walaupun tak pregnant..nak demam..naseb baik tak demam..lol..then kentut dan sepanjang hari..opsss...ni I pun alami..hihihi..tapi itu just hari pertama jer..masuk hari ke-2..dah ok..n bertambah ok..badan makin segar dari biasa..kentut pun dah kurang..lol..n d best part is badan rasa lagi ringan n bertenaga!!!!



Sebenarnya ade banyak lagi kesan "healing crisis" yang mungkin si pemakai alami..tapi..jangan gelebah ..kalau org kedah kata..gelabah bewak..lol..bukan pe taw..coz..semuaya adalah POSITIF!!!Ia adalah petanda penyakit anda sedang dibaikpulih. Antara tanda-tandanya :

1. Sakit kepala – bagi orang yang kerap sakit kepala dan migrain. Pastikan juga anda minum cukup air.

2. Sakit tulang belakang – bagi orang yang selalu mengalami sakit belakang ianya adalah  tindakan awal untuk menyelaraskan tulang belakang.  

3. Terkentut dan sendawa – bagi orang yang banyak angin ~ tindakan membuang angin. Angin banyak di dalam badan bermakna badan anda berasid.

4. Badan rasa sedikit sakit – bagi orang yang selalu demam dan sakit sakit sendi proses ni berlaku  kerana semasa memakai Premium Beautiful badan kita ni seperti di dalam proses berurut.

5. Payudara terasa sengal-sengal - memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula buah dada seperti zaman remaja..best kan..hahaha...

6. Gatal-gatal pada anggota badan & tempat-tempat tertentu – Terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. kesan kehitaman pada pinggang mungkin berlaku. teruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksid berasid.

so..anda boleh terus memakai premium beautiful..lepas semua masalah kesihatan anda dah baik..mesti anda rasa lagi bertenaga,ringan badan dan nak cantik dan langsing pun makin senang lah..

selamat mencuba..pada sesiapa yang berminat nak try..do contact me

013 5015920/ milia_86@yahoo.com 

SPECIAL PRICE FOR U

No comments:

Post a Comment